Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра (представника транспортної (поштової) компанії) зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра або отримання від транспортної компанії, претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті відповідного виробника.