(044) 466 4090
(050) 943 4207
(067) 441 7667 (Viber,Telegram)

Гарантія

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра (представника транспортної (поштової) компанії) зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра або отримання від транспортної компанії, претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • обладнання було поставлено на територію України неофіційно
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • порушені заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті відповідного виробника.